onsdag 30 juni 2010

T/R Svedala

Igår var jag lite busig och skiftade löpningen mot cykel men detta så klart i samråd med min coach. Skulle egentligen sprungit 4 km men cyklade till Svedala och tillbaka och den totala längden på denna tur råkade bli precis en halvmara...

Dock blev det ett väldigt trevligt och ganska långt avbrott i Svedala eftersom jag där hälsade på min goda vän M. Satt hos henne med "ett" gott glas vitt vin och såg på barnen på deras gata som cyklade fram och tillbaka, fram och tillbaka och återigen fram och tillbaka. Vilken energi de små har....

Efter några timmar så var det bara att sätta sig på sadeln igen och ta sig hemåt. I fjärran såg himlen mörk ut och det började bli lite kyligt men det bekymrade mig inte ett endaste dugg. Såg fram emot att i princip ensam på vägarna få susa fram, backe upp och backe ner och lite plant då och då.

Jag var mycket nöjd när jag slutligen landade i soffan med coachen och en väldigt bra film med mysko handling och skumt slut, Shutter Island. Vi är helt eniga om att denna filmen behöver vi se igen för att ev. kunna reda ut ett och annat som var väldans oklart.

Vad som dock är helt klart är att jag i stora stora drag njuter av att ha semester -
känner mig energisk men ändå väldigt lugn och därtill mycket harmonisk.

See you soon

2 kommentarer:

Petra sa...

Haha, jag sag ocksa filen "Shutter Island" haromdagen! Det var mycket som var oklart - hade han bara inbillat sig allting??! Men en bra film iallafall och valdigt spannande men ganska laskigt tema....

Sofie sa...

Eller hur, viss var den mycket spännande!

Jag tror nog mest på att han faktiskt hade inbillat sig allt men man är ju inte helt säker...

; ) Sofie