söndag 20 juni 2010

Längsta passet...

...hitintills är nu avklarat och det blev över 10 000 meter dock uppdelat i 16 min x 3 med jogg och 5 min gång i mellan samt viss extra tid för att komma tillbaka till startpunkten. Egentligen skulle jag komma upp i 8-8,5 km så jag är mycket nöjd över att det lyckades bli så pass mycket längre...

Helgen har spenderats i den småländska staden Växjö och vi var där för att hälsa på min kära mamma. Jag hjälpte till att slänga, släpa och flytta på en hel del lådor, kläder och andra pryttlar från mormors gamla lgh till mormors nya lgh....

Jag har därmed fått lite extra träning så jag hoppar med gott samvete över mannens planerade besök på gymmet och ser fram emot en solig frukost på trädäcket men är lika beredd på en regnig grötstund med tända ljus i uterummet...

See you soon

2 kommentarer:

Maribella sa...

Vad bra att du tar de lite lugnt, blir orolig när jag läser det tidigare inlägget om svajigheten...! Ta hand om dej!!!

Gillar fö inredningen på bilden väldigt mycket!!

KRAM

Sofie sa...

Tar det absolut mycket lugnare nu under semestern och gör endast det som JAG vill, vilket är en betydande skillnad mot annars....

Kramar tillbaks med sol ; )