måndag 14 juni 2010

All träning....

....som blir av är bra träning!!!

Denna sanna mening uttalade min kära PT och make till mig när jag trögt tog mig runt på gymmet och försökte komma igång med dagens träning.

Jag har inte varit på gymmet mycket den senaste tiden pga löpträningen. Jag vet att det är bra att göra både och gärna på samma dag men det får jag liksom inte till. Och att göra det varannan dag när jag inte springer det är också svårt att "hinna" med. Men jag skall försöka skärpa mig och åtminstone komma dit två gånger i veckan.

Det är hur som helst väldigt bra att åka dit med Daniel eftersom han är ett riktigt energipaket och han peppar mig att göra mitt bästa.

På torsdag skall vi åka till skogen och springa, "tillsammans" tror jag dock inte det blir men det är mysigt att ha sällskap dit iallafall...

Nu är det bara 4 dagar kvar till semestern och då skall det bli mycket TILLSAMMANS!

See you soon

2 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Han har så rätt din D! =)
Två gånger i veckan på gymmet är väl himla bra, tycker i alla fall jag.. Skönt att kunna ha sällskap dig och hem, det blir ju som lite "draghjälp" =)
Springa tillsammans är nog trevligt! Jag och min man springer INTE tillsammans, antingen får jag pinna på som en tok och tar slut eller så får maken "fis-jogga".. Men det hade varit trevligt någon gång ibland..
Skönt med semester! Hoppas Ni får tokmysigt!
Kram

Anna sa...

Gött att ni har varandra som draghjälp. Min man har tyvärr fastnat i soffan...:)