onsdag 26 maj 2010

Paus & vila

Ikväll skulle jag styrt stegen förbi gymmet på vägen hem men det gick bara inte då jag var och är så himla trött.

Pappas flytt på fredag är en bidragande orsak med allt som den tillhör och det skall bli så skönt på måndag då jag lämnar över nycklarna till de nya hyresgästerna efter en helgs flyttstädning.

Hur trött jag än var när jag gick in i trädgården så stannade jag glatt till under äppelträden och beundrade alla knopparna som helt plötsligt slagit ut i blom. Så himla vackert och jag inbillade mig att till och med doftade gott....

Gick in och hämtade söta hunden och gav mig ut på kvällspromenad. Längs vägen passerade vi två förälskade pilar som höll om varandra....och jag blev varm i själen.

Vinterns spår är nu ett kallt minne blått och jag lääääängtar efter vår semester som ligger endast tre veckor bort....om man inte räknar torsdag och fredag....

Imorgon står det löpning på programmet och då är det återigen 5 km som skall avverkas och ingen trötthet skall förstöra planerna - jag skall ut och springa!

See you soon

2 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Vackra bilder! Äpperlträd är underbara när de står i blom..

Kram

Maribella sa...

Ja, nu skulle man vilja konservera naturen!!
Ha det bra!
Kram