fredag 7 maj 2010

Inre styrka & vilja

Jag känner mig så mycket starkare nu än jag gjort på länge,
har en inre styrka och en vilja att lyckas.

Jag tror på mig själv, att jag kan, att jag vågar,
att jag vill och att jag kommer kunna lyckas.

Känner inte längre så stor rädsla för att misslyckas utan snarare en rädsla
för att jag faktiskt inte skall få försöka.

Jag kroknar inte vid tanken på det eventuella ansvaret
utan jag stärks, spänner bågen, siktar och satsar på fullträffen.....

See you soon

2 kommentarer:

Miss M sa...

*ler* Har lite samma känsla i min kropp, den där att jag är mera rädd för att inte ens få chansen att försöka än att misslyckas! Jag tror på OSS båda <3

KRAM

Sofie sa...

Vi skall inte vara rädda utan vi skall ha tillförsikt på att det som sker sker av en mening och när vi får chansen så gör vi vårt bästa, inget annat kan vi göra!

Jag tror också på OSS - vi är ju helt enkelt bäst på att vara oss själva.....!

Kramar i retur ; )