fredag 30 april 2010

Vårligt kallt & lite blåsigt

Sköna maj välkommen till vår bygd igen....sjöng manskören i stadsparken och framför dem stod en ganska stor vindpinad skara som troligtvis längtar efter densamma.

En skön varm och vårlig majmånad är ju väldigt välkommen och den får gärna börja imorgon. Då är det nämligen dags för Sydkustloppet, halvmaran från Trelleborg till Smygehuk - favorit i repris från förra året då det var premiär.

Jag skall åter få äran att vara loppets fotograf och jag kan tänka mig att jag kommer ta minst lika många bilder som förra året och då slutade det på ca 1300 st.

På söndag är det dags för mig att köra om onsdagens joggingupplägg och jag ser fram emot att lyckas bättre. Efter söndagsförmiddagens brunch så tror jag att det kommer finnas gott om energi att ta av.

Önskar alla en trevlig vårlig och solig helg!

See you soon

4 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Följer din löpning med spänning!

Hoppas Ni får bra väder under loppet.. Vad har Du för kamera?

Trevlig helg!

Kram

Sofie sa...

Med spänning....nu sätter du press på mig....

Jag har en Nikon D60 och jag är väldans nöjd med den!

Kramar ; )

Joel R sa...

Va tusan, fortfarande inte uppflyttad bland bloggjoggarna?! Skandal.

Tack för en kanonhelg nere i söder. Ni har varit fantastiskt gästfria.

/Kladdkakefetishisten

Sofie sa...

Visst är det skandal!!!!!

Tack själv för en superhelg! Du är såååå välkommen tillbaka!

; ) Sofie