måndag 26 april 2010

Första dagen fjärde veckan....

...och jag tog mig igenom de fem 7 minuters intervallerna med bravur och utökade med en extra. Jag hade kommit lite väl långt hemifrån när jag var klar och fick en ganska lång nervarvningsjogg innan jag åter var hemma. Rundan skall enligt min kära PT vara 8,5 km och jag lyckades nog jogga åtminstone 7 km.

Är mycket mycket nöjd och lite sliten i benen, det känns att jag har rört benen mer aktivt än någonsin tidigare. Igår använde jag dem för att ta mig till Trelleborg och det blev en rask promenad på ca en mil.

På onsdag är det dags för näst sista övningen i programmet, 4 x 10 min och på fredag är det final med 4 x 12 min. Får nog ta ett litet samtal med PT:n om hur jag skall lägga upp fortsättningen.

Nu måste jag ta itu med min ansökan till "jobbet på jobbet" och det känns konstigt att skriva det till någon som känner mig så väl och som dessutom var med och anställde mig för 12 år sen.

See you soon

1 kommentar:

Pernilla Hult sa...

Vilken löprunda Du fick till idag! =) Kanonbra jobbat!

Och vad anbelangar din PT så sitter han nog inne med massor av träningsupplägg, tror du inte?

Lycka till med jobbansökningen!

Kram