torsdag 15 april 2010

Stressande torsdagsdilemma

Idag har jag blivit varse att det finns en tjänst som jag skulle kunna söka och det är som ansvarig för funktionen som jag idag är en del av. Spännande till tusen och lätt skrämmande också eftersom jag kommit fram till att jag är mycket intresserad.

Man måste våga, man måste vilja, man måste gå vidare, man måste......och jag skall försöka!

Mannen min är i tulpanlandet och dit skulle han egentligen flugit men han har istället spenderat 7 h i bil pga av askläget. Imorgon bär det för min del av till "the little land" för att fira min kära mor som fyller år på söndag. Det skall bli mycket mysigt att rå om henne. Har även tänkt hinna med att träffa en gammal barndomsvän och en räkmacka hos Börjes i Tingsryd.....

Alla önskas en skön och solig helg!

See you soon


2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska alltid söka. Om inte annat för att visa att man vill något.
Lycka till och trevlig helg

Pernilla Hult sa...

Klart Du ska söka jobbet Sofie!!!

Hoppas Du får en trevlig helg och ät en räkmacka för mig med ;)

Kram =)