lördag 24 april 2010

Wooooooow...

.....jag är så himla glad för att min joggingrunda idag blev både lång och dessutom angenäm!

Idag var det 7 stycken fem minutare med 30 sekunders gång mellan som som stod på programmet. Men jag tyckte det var så "skönt" så jag la till en extra sekvens plus att jag inte kunde sluta när jag kom hem så jag fortsatte förbi hemmets lugna vrå..... När jag tillslut ändå kom in tillbaka så stod klockan på 1 timme och 1 minut. Wooow så länge har jag aldrig varit ut och joggat!

Tänk att jag har tagit mig igenom tre hela veckor av detta programmet och det fungerar!

See you soon

5 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Bra jobabt Sofie! Du ÄR duktig!
Keep up the good work!
Hoppas Ni får en mysig helg!
Kram

Lisa sa...

Tjoho! Superbra jobbat! :)

Sofie sa...

Tack tjejer! Är som ni säkert förstått helt otroligt glad över att jag genomför och "lyckas" med mina försök till en bättre kondition.....

Fortsättning följer...

Soliga kramar ; )

Anonym sa...

Åh vad det låter härligt! Kul att programmet gett utdelning!!!! Kram Kickan

Sofie sa...

Kickan, vad roligt att du tittat in här i mitt kryp in!

Ja programmet är verkligen riktigt bra, kan varmt rekommendera det!

Kramar ; ) Sofie