onsdag 10 mars 2010

Söstra mi - stora & lilla

Har idag träffat min alldeles underbara kusin och stora söstra. Vi har ätit sushi, myst och bara pratat, pratat och pratat. Vi hade både väldigt mycket att ventilera och vi pratade bokstavligen i mun på varandra.

Imorgon skall jag få det stora nöjet att träffa en annan syster och det är min bästa väninnas lillasyster. Hon berättade för ett tag sedan att hon minsann såg mig som sin andra syster, vilket värmde mitt hjärta och gladde mig enormt. Jag har varit en del av hennes familj i nästan hela mitt liv och jag har alltid funnits i hennes liv. Det skiljer 10 år mellan mig och min lillasöstra men denna årskillnad krymper ju äldre vi blir.

Hon lever så klart ett helt annat liv som singel 23 åring med mycket uteliv och ståhej men att träffa henne är en skön frisk fläkt som får en att studsa till i sitt eget sköna och lugna 33 åringsliv.

See you soon

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med friska fläktar.
Ha en skön helg i Stockholm :)

Sofie sa...

Tack & detsamma önskar jag dig!
; )

mon amie sa...

Härligt med såna relationer. Skönt med energi :) Kram