måndag 8 mars 2010

Vårligt härligt...

Nu får det ju ändå vara vår, ja det bestämde jag imorse när jag klädde mig i rosa kortärmad blus och ja jag tog även på mig en stickad kofta för att det inte skulle se för optimistiskt ut.

Och idag har det varit ett härligt, vårligt & soligt väder som jag dessvärre inte har haft det stora nöjet att vara ute i. Hade oturligt nog lunch med mig idag och fick därför inte någon anledning till att gå ut. Dumt!!! Imorgon beställer jag samma fina väder och då skall jag gå ut på lunchen, så det så.

Ikväll skulle jag åkt till gymmet men då mannen min skulle springa hemmavid så slutade det med att lilla jag inte kom dit, starkt dragningskraft det har han! Men imorgonkväll då har vi en gemensam date och den vill man inte missa. Det är så mycket roligare att träna tillsammans!

Snart snart snart...skall jag komma ut och röra på mina ben i långsam jogg. Jag är inte så entusiastisk som vissa andra i vår lilla familj och jag har inte känt något starkt sug efter att få ge mig ut dessa vintermånaderna men nu börjar det kittla lite i tårna.

Till helgen skall vi till den STORA staden och se Let´s Dance, mysa och ha det gott. Vi har tagit ledigt på fredagen och flyger upp redan på morgonen. Får några timmar att skönt slå ihjäl innan vi skall infinna oss i tevestudion. Hade verkligen hoppats på att Stefan Sauk skulle vara kvar tills vi skulle upp men så väl är det ju inte. Dock är ju tjejerna som är kvar riktigt duktiga så det blir nog bra iaf.

Daniel skall ge sig ut på en stads/löptur på söndagen och då SKALL jag ta en skön promenad i VÅRSOLEN. Längtar!!!

See you soon

1 kommentar:

Pernilla Hult sa...

Skippa matlådan imorgon och ta lunch på stan istället =)

Mysigt att åka till Sthlm och göra något roligt och mysa!

Hoppas mannen din får ihop några bloggjoggare eller blogglöpare kanske man ska säga för han joggar ju inte, han tokspringer..

Kram