söndag 14 mars 2010

Dans & Alice

Vi kom upp till huvudstaden i fredagsförmiddag och har verkligen njutit på olika sätt. Sköna långa promenader med bländande sol i ögonen på dagarna och Let´s Dance & Alice i Underlandet på kvällarna. Utöver det så hann Daniel med en löprunda igår men då satt jag och myste i hotellbaren med ett glas gott vin och min nya bok.

Mätt efter dagens hotellfrukost skall jag nu ta en promenad i solen medan mannen min ger sig ut på en som vanligt lång löprunda.

I kväll beger vi oss hem igen till Skåneland och imorgonkväll kommer min lilla mamma hem från sin låååånga vistelse på Cypern. Jag hoppas att hon tar med sig fint och vackert väder som ser till så att snön helt försvinner och ersätts av våååååååååååååååår!


See you soon

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det härligt här. Vi har tyvärr varit lite stressade. En träff med vår Gudson blev det i alla fall. Men sedan har det varit melodifestival för hela slanten. Vi ska strax gå ner till frukosten och njuta länge av den.
Vi har ju bara två timmar hem med bil och så har jag en stor genomsjungning av hela nästa opera som ensamblen ska sätt upp men innan dess ska jag träna lite( vill i alla fall)

Ha det gott

Maribella sa...

Vilken mysig helg!
Tycker du gjorde helt rätt son valde boken och vinet istället för löpning - njutning och vardagslyx kallar jag det!

Kram