lördag 24 oktober 2009

Söstra mi

Söstra mi - detta är en hyllning till dig!

Du är en sådan go & fin person med ett STORT hjärta & jag tycker så mycket om dig!

Du avskyr att bli fotograferad men jag är rätt säker på att denna bild är okej då du har din stora son i famnen.

Ett STORT grattis till dig på din födelsedag!

Kramar från söstra di

C är inte min syster på riktigt, hon är min goa kusin. Men sedan år tillbaka så är vi söstrar. Hon har ingen syster och jag har inga syskon. Inte behöver man vara det på riktigt för att det skall betyda minst lika mycket.

See you soon

3 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Fin bild! (Hälsa det till syster din)

Inte behöver man vara riktiga systrar heller - det går så bra att skaffa egna :)

Ha en mysig kväll med make D (tusan vad han sprang bra idag!!)!

Kram

Sofie sa...

Visst är bilden fin och visst är min man galen till o springa snabbt!

Imorgon är det Yddingeloppet...D skall springa 12 km snabbt o jag skall ta mig runt de 6 långsamt....

Trötta lördagskramar ; )

mon amie sa...

Vad fint skrivet! Jag har också en vän som är som min syster. Hoppas du haft en skön helg! Kram