onsdag 28 oktober 2009

Atjoo prosit...

Idag har det varit en "atjoo prosit snörvel snörvel" dag. Är allergisk mot bland annat damm och med jämna & ojämna mellanrum så rinner bägaren över och då är det inte roligt.

Trots min droppande kran så har jag lyckats packa det mesta och det är i princip endast det omfattande handbagaget som skall läggas i någon form av väskor...

Jag har för engångsskull inte lagt ner så mycket kläder o skor utan endast 1 kjol, 1 par jeans, 1 par "vanliga byxor", 3 skjortblusar, 2 kortärmade tröjor och en långarmad tröja samt ett par snygg skor. Och till mannen så ser det ungefär likadant ut, tror jag bestämt.

Det känns nog bra tror jag...brukar ha beslutsångest vad gäller packning men det har jag inte...konstigt!

Jag kommer inte att skriva något den kommande veckan utan ger min datortid till min goa make som kommer vara desto flitigare i sitt krypin = (http://mina-utmaningar.blogspot.com/)

See you soon

1 kommentar:

Pernilla Hult sa...

Smart att inte packa så mycket, för då kan Du shoppa lite extra! :)

Hoppas Ni får en trevlig resa!

Kikar in hos D och checkar hur Ni har det och hur det går..

Hejja lite från mig med när Du står där längs med banan! :)

Stor kram