måndag 26 oktober 2009

Skönt förväntansfull men...

Inledde kvällen med ett besök hos frisören i Svedala, min "hjälm" är borta och det är mindre att få ordning på från och med imorgon bitti - skönt!

Det tråkigaste på hela månaden är också gjort, räkningarna är betalda. Tycker att det är bläää och är nästan alltid sur när detta skall göras ; ( men idag kändes det okej - skönt!

Pengar är som gödsel, till ingen nytta om de inte sprids. (Francis Bacon)

Nu är det bara två arbetsdagar kvar och jag läääängtar efter semestern. Jag borde börja kolla vad vi skall ha med oss och kanske sätta igång en maskin tvätt men jag kommer ju inte ur soffan - sitter ju skönt!


Imorgon när jag kommer hem så skall jag fara fram igenom huset och greja med "allt". Känner hur jag laddar batterierna nu och det skall bli så skönt att få gjort en massa - imorgon...


See you soon

4 kommentarer:

mon amie sa...

Frisören i Svedala, det lät ngt det :) Hoppas du blev nöjd med frissan.
Låter toppen med semestern snart. Hur är det med flygnerverna?

Kram

Sofie sa...

Jag är mkt nöjd med min mkt mindre kalufs!

Flygnerverna, ja de är jag ju inte lika nöjd med men det KOMMER ATT GÅ BRA - positiva tankar....flyger man långt med...

Tack för omtanken!

Kramar ; )

Miss M sa...

Pengar är som gödsel, till ingen nytta om de inte sprids. (Francis Bacon)
måste vara det bästa citat jag hört på länge =)

Kram

Sofie sa...

Ja, visst är det ett bra och sant citat. Ibland skulle jag behöva vara duktigare på det (kan vara lite för snål mot mig själv) och vid några få få tillfällen så borde jag vara sämre på det...

Kramar ; )