onsdag 7 oktober 2009

Kluven...

Vill så gärna ut och jogga och få bättre kondis men "tyvärr" så har man ju annat man "måste" träna. Har träningskort på gym samt tränar innebandy och så skall man även hinna med 2-3 joggingpass...

Men idag blev innebandyträningen inställd och jag gav mig väldigt glad och peppad ut på en oplanerad tur i den lilla byn Svedala. Bestämde mig för att jag skulle vara ute en timme, medan mannen plågade löpbandet inne på gymmet, och se hur långt jag kom. Det gick riktigt bra och jag avverkade nästan 6 km innan min Ipod låste sig. Så himla irriterande och jag avbröt i vrede mitt pass och försökte avslappnat ta mig tillbaka till gymmet och mannen.

Min kära man/hjälte återställde den dumma manicken och passet som jag just avverkat försvann.

Skall försöka ge mig ut igen imorgon och då hoppas jag att den inte tänker reta upp mig...

See you soon

1 kommentar:

Pernilla Hult sa...

Nu funkar det :)

Förstår om Du tycker det blir mycket, veckan har dock bara 7 dagar och vila är ett måste...

Visst är det frustrerande när musiken "dör" - jag är likadan, det är bara att ge upp och gå hem.

Ha en trevlig helg!

// Pernilla