måndag 18 januari 2010

Idag är första dagen...

....i resten av mitt liv och eftersom vågen imorse gav ifrån sig en hickning så har jag gått så mycket jag har kunnat, ätit så sunt jag kunnat, druckit så lite kaffe som möjligt och så mycket vatten som jag hunnit med....

Det är inte ett plötsligt infall egentligen utan det är ju så jag lever mer eller mindre varje dag men idag så fick jag mig en extra spark i ändan.

Imorgon är det åter igen en ny dag som också skall påverkas på ett positivt sätt och med lite tur så ler vågen mot mig snart igen....

See you soon

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att vågen är en kompis som är rätt falsk ;) O det kommer från en som har haft vågen som sin bästa kompis ett tag. Men jag vet att man går upp och ner iblan och man måste se siffrorna med lite perspektiv. Jag kan väga mig varje dag men jag jämför inte siffrorna från dag till dag utan från vecka till vecka. Måndag mot måndag tex för då ser man hur utvecklingen har gått över tid.
Lycka till med dina mål

Pernilla Hult sa...

Duktiga Du! :)

Kramar

Miss M sa...

Se där, man måste börja någonstans! Väntar också på att vågen ska le mot mig igen =)

Lycka till till oss!

messan sa...

Jag har ingen våg här hemma...känner jag mig själv så skulle jag väga mig för ofta:). Nu får jeansen vara min tumstock och det fungerar bra.

Jag hoppas du får lite goda middagar trots att maken jobbar. Fast å andra sidan är det inte lika roligt och njutsamt att äta själv.Snart är det helg igen:)! Idag blir en bra dag i snöyran. Det vräker ner här och igår kväll kom barnasinnet fram, härligt!
Ha en fin dag och vågn kommer le stort emot dig...snart.
Kramar

Sofie sa...

Peter, helt enig med dig om att vågen är en falsk spelare i viktleken men ibland kan jag inte stå emot frestelsen att kolla och det är framförallt när jag känner mig tung...brukar dock väga mig högst en gång i veckan.

Pernilla, vad roligt att du tycker jag är duktig, det kan behövas höras sådana dagar.

Miss M, vågen kommer absolut le mot oss snart och jag säger som du "Lycka till till oss & alla andra som för en ojämn kamp mot vågen".

Messan, skönt för dig att du inte har någon våg och att du istället använder dig av jeansen och de ger ju inte några falska signaler. Hoppas att du har haft en riktigt härlig snöig dag idag!

Kramar till er alla ; )