lördag 13 februari 2010

Slutkörd

Dagens pass på gymmet gjorde mig helt slutkörd. Jag hann med uppvärmning på cykel, styrketräning och avslutningsvis crosstrainer och en stunds backgång.

Jag var seg i morse och inte helt säker på att jag skulle följa med, detta då jag har en allergitopp just nu -bara nyser och snörvlar. Är därför extra nöjd över att jag trots allt fick till ett bra pass!

Ikväll kommer goda vänner på middag och jag skall njuta av maten, vinet och sällskapet. Imorgon bitti skall mannen min in till stora staden för bad och löpning. Jag skall stanna hemma och mysa i soffan med gott kaffe och morgonteve.

Filosoferar kring mig själv medverkande i Staten Island halvmara i oktober - lite sugen är jag allt, frågan är bara om mannen orkar vänta på mig vid målet. Det kommer ta lång tid innan jag når fram, men men är det bara fint väder så kan vi ju båda ha glädje av det.....

See you soon

3 kommentarer:

mon amie sa...

Satsa på det vet ja! Låter som en toppen idé. Du fixar det galant :) Kram

Pernilla Hult sa...

Det var ingen dålig backe Du hade på bandet heller! Jisses.. Bra jobbat på gymmet!

Klart Du ska satsa på halv maran - tänk vad roligt att ha gjort det ihop! Det fixar Du! Och vad gör det om han får vänta en stund då?!

Hoppas kvällen blev trevlig!

Kram :)

Sofie sa...

Tjejer, tack för att ni tror på mig - tror nog att jag är tvungen att försöka....

Kvällen igår var mycket trevlig, natten jobbig men nu sitter jag o myser med kaffe och morgonteve.

Önskar er en riktigt mysig ALLA HJÄRTANS DAG!

Kramar ; )