söndag 20 december 2009

Vilken superlördag!!!

Igår inleddes vacker vintermorgon med latte i världsklass
på kallis (Malmö Kallbadhus) medan mannen "myste" på andra sidan
- lyssnade jag på skön musik (Melissa Horn), läsandes en bra bok
(Tillsammans är man mindre ensam) & med snö i massor på utsidan
så var det nästintill en religiös upplevelse...

Efter denna sköna tillvaro åkte vi in till centrum och mötte upp med svärmor. Efter inköp av en julklapp var vi redo för lunch och fastnade för Spot´s inbjudande insida och meny. Åt en helt underbar tomatsoppa som turligt nog varade länge och jag njöööööt.

Stegade sedan in på Intersport och där fick vi varsin tidig julklapp. Jag tog med stor glädje emot en supersnygg regnkappa som kommer hålla mig torr i samband med bussväntande/pendlande och mannen min fick varma och bra löparvantar. Vår tur avslutades med en fika på klassiska Café Mäster Hans och deras latte var god men inte lika bra som morgonens...På kvällen trotsade svärmor o svärfar det eviga snöandet och kom till oss för en filmkväll.

Detta var helt klart en superlördag som gav mig en massa skön vinterkänsla och frisk energi - ett STORT tack kära svärmor för en supermysig dag och för den fina regnkappan!!!

See you soon

3 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Nyttosaker är det bästa jag vet :)
Låter onekligen som Ni haft en trevlig och mysig dag!

Kram

Miss M sa...

Vilken helt underbar dag ni verkar haft =)

Önskar dig en skön och trivsamm jul! KRAM

Sofie sa...

Ja den gångna lördagen var så himla mysig och jag skall försöka få till fler sådana...det är så bra för själen!!!

Önskar er en riktigt skön julhelg!!!

Kramar : = )