onsdag 2 december 2009

Förvirrad klubba

Idag på innebandyn var jag innehavare av en ny mycket lättare
och bättre klubba än min gamla. Dock var jag så klart inte van vid den
och det gick därför inte alls bra...

Jag visste vad jag ville göra när jag fick bollen men klubban den löd mig inte
och det rådde en viss förvirring som efterföljdes av en tung suck.

Ser fram emot nästa veckas träning då jag skall få lov
att lära känna min nya "vän" bättre...

En bild som får mig att längta tillbaka till en fantastisk ö...med sol, värme och flamingo

See you soon

2 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

När DU har haft den ett tag så är den nog lika bra (om inte mycket bättre) än den gamla.. Den ska väl bara nötas in lite..

Ha en kanonbra dag!

Kram

Sofie sa...

Du har rätt, det där med nötandet skall jag jobba på!

Önskar dig också en superdag!

Kramar ;)