måndag 21 december 2009

Lite mer styrka...

...i dessa stressiga dagar kan behövas och dagens övningar har verkligen satt mitt tålamod på ytterligare prov. Att sedan ge sig ut i julhandeln med papperskassar som man inte kunde sätta ner då det var blött precis överallt var också prövande...

Nu är iallafall alla julklapparna köpta och framför mig finns härliga stunder med klappinslagning.

Fysisk styrka har jag insett att jag dock har mer av än vad jag trott och under gårdagens styrketräningspass så kunde jag öka vikten ytterligare på några maskiner. Det känns super roligt och mycket mer givande att styrketräna när man märker att man kan mer... Det där med att utmana sig själv är ju riktigt roligt!

See you soon

5 kommentarer:

Pernilla Hult sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla Hult sa...

Skönt att Du klarat av själva shhoppingen av klapparna!

Att slå in dem i vackra papper med fina snören och annat roligt är mer än halva nöjet :)

Kram / "tant" Pernilla

mon amie sa...

Härligt att du är färdig! Önskar en härlig Jul. Kram

Marica sa...

Ja visst är det skönt att utmana sig själv , det är ju lixom det som är vitsen...tjaa...och så adrenalinet förståss:0) God jul på dig !

Sofie sa...

"Icke Tant" Pernilla, visst är det roligt att slå in klapparna, det gillar jag verkligen. Och turligt nog så har jag ett antal kvar att ta hand om...

Mon Amie, synnerligen skönt att vara klar och årets julklappsinköp har varit smidiga...

Everyday Matters, "vitsar" och adrenalin är en bra kombo och det är bara att fortsätta träna, utmana och glädjas....

Jag önskar er alla en riktigt God Jul & därefter ett festligt Gott Nytt År!

Julkramar till er ; )