onsdag 23 december 2009

Julefrid, juletid & julefynd

...äntligen är det lille julafton och några dagars ledighet finns framför en.

Början av veckan har på jobbet varit kaotisk och jag känner mig trött. Dock så har äntligen julefriden infunnit sig och jag ser fram emot att komma hemifrån, fira jul och få träffa stora delar av släkten de närmaste dagarna.

Årets julklappshandling har varit oerhört smidig och jag är mycket nöjd med alla klapparna. Idag lyckades jag till och med köpa julklappar till mig själv.

Ja Daniel jag vet, vi skulle inte köpa några julklappar, men det gällde väl bara till varandra = ) ?

Jag har en tid letat efter ett par stövlar som passar mina inte allt för smala
vader och idag så fann jag dem. Att de dessutom var nersatta med 70% gjorde inte saken sämre.

På H&M fann jag en snygg klänning som bara kostade 100:-, snacka om fyndig dag.

Om två timmar befinner vi oss i den stora metropolen Svedala, på middag hos min kära faster och troligtvis kommer jag vara otroligt fyndigt klädd...

En riktigt fröjdefull juletid med mycket julefrid tillönskas alla!

See you soon

1 kommentar:

Pernilla Hult sa...

Fina klpaar Du hittat till Dig! :) Klänningen kommer att passa jättebra till stövlarna.

God Jul till Dig och Daniel!