måndag 7 december 2009

Människor.....

Har sedan många år tillbaka hållit i spakarna för innebandy träning en gång i veckan. Senaste tiden så har det varit svårt att få ihop folk och vi har ställt in träningen ca fem ggr under hösten.

Hade äntligen fått ihop tillräckligt inför nästa termin och fått "GO" från alla håll att vi skulle fortsätta med kontraktet även om vi endast skulle bli 17 personer. Efter att jag gått ut med info om inbetalning så får jag ett mail från en av de nya med besked om att hon har ångrat sig, suck suck!

Jag handlade i affekt och gick genast ut med ett mail och meddelade att jag inte längre kommer hålla i kontraktet och om inte någon tar över stafettpinnen så sägs kontraktet upp.

Det känns nog bra men samtidigt väldigt väldigt tråkigt. Människor som man tycker om och som man inte träffar på andra sätt kommer man nu inte att se varje vecka och frågan är om och när ens vägar kommer korsas igen.

En epok i mitt liv är nog därmed åtminstone tillfälligt slut och jag får se fram emot annan träning på onsdagar.

See you soon


2 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Tråkigt! Verkade som innebandyn var Din grej lite.. Men samtidigt så kan ju någon annan ålla i trådarna ibland.

Och det finns ju så mycket annat man kan träna :)

Kram

Daniel sa...

Vi får göra något annat roligt tillsammans! Ska vi gå en buggkurs kanske?? ;)
Kram!!