måndag 14 december 2009

Utmana sig själv...

Visst kan man många gånger klara mer än vad man tror och det är väldigt lätt hänt att man kör på i gamla hjulspår. Min kära make är en fantastisk inspirationskälla som får mig att prova mer och köra hårdare med mig själv. Idag under styrketräningspasset så ökade jag vikten ytterligare lite mer på många maskiner och det känns så himla bra.

Igår hade jag däremot en riktigt skräpig dag. Det var så fint och soligt väder så kom vi överens om att åka till skogen istället för gymmet. Daniel skulle ut på en 1,5 mils runda och jag riktade in mig på 7 km. Tyvärr så hann jag inte jogga mer än drygt 2 km innan min mage började krångla och göra väldigt ont. Jag fick sätta mig på en kall sten och stirra på mina fötter för att hålla tillbaka det annalkande illamåendet. Det var så illa så det var uteslutet att fortsätta och istället fick jag fruset dra mig "baklänges" mot mål.

Senare på eftermiddagen så drog min allergi igång och jag var riktigt kass vid läggdags. Trodde att jag skulle vakna fri från det imorse men ack så fel jag hade. Hela dagen har varit ett enda snörvel, nys och fräs...

Men imorgon är en ny dag och den skall bli bra!!!

See you soon

1 kommentar:

Pernilla Hult sa...

Ibland blir det bakslag.. Inget roligt men det funkar inte att springa med krånglande mage. Men det är inte roligt att behöva ge sig..

Du har en helt grym man, men det vet Du ju redan :)

Hoppas Du mår bättre imorgon!

Kram