torsdag 26 november 2009

Kär+lek+du+jag=livet

Idag för fyra år sedan skred jag och min blivande make
upp för altargången.

Jag var faktiskt inte nervös men när
musiken startade och kyrkodörrarna öppnades
då var jag så tagen av stunden
att jag inte kunde titta på släkt & vänner
utan jag riktade hela min leende
uppmärksamhet mot mannen i mitt liv.

Dagen D var helt underbar och oförglömlig
och hade inte blivit så utan våra kära föräldrars stöd och hjälp
- så ett STORT tack till er!

STORT grattis min kära man och tack för alla härliga år
vi har och kommer ha tillsammans!

Att vi är lyckligt gifta kan inte ha gått någon obemärkt förbi
och min andra hälft, du är min hjälte - min superhjälte.

See you soon

5 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Grattis på bröllopsdagen (en dag för sent)!

Ni är så fina på kortet! :)

Kram

Allt möjligt och omöjligt sa...

Grattis på bröllopsdagen. Hoppas ni hade en mysig kväll. Kram

Marica sa...

Grattis till ett lyckligt äktenskap!

mon amie sa...

Vad härligt det låter och vad fina ni är :) Hoppas ni hade en trevlig bröllopsdag! kram

Sofie sa...

Tack tjejer för grattis:en!

Vi hade inte världens bästa bröllopsdag då mannen jobbade kväll men det gör inget. Jag satsar på att göra något extra med den 16 dec istället som är vår 15 års dag....

Vintriga kramar ; )