tisdag 10 november 2009

Brysselkål & annat

Just nu så har jag kraftiga cravings för grönsaker & rotfrukter och är helt hooked på brysselkål, lite märkligt kanske men det är ju såååå gott.

På fredag bjuder D:s mormor & morfar på tuppmiddag och visst brukar man väl få brysselkål till det....det blir inte lätt för de andra, jag kommer tömma fatet. Kanske kan jag hinna föräta mig innan dess.

Förra veckans utlandsvistelse bjöd nästan inte på något som helst grönsaksintag och det är nog det som har triggat mitt intresse för den nyttigare delen av tallriksmodellen.

Ligger lite efter med träningen och det känns bra att i alla fall äta bra. Men från och med lördag så skall det dock bli andra bullar;
Lördag - styrketräning
Måndag - styrketräning/löpband
Onsdag - innebandy
Torsdag - styrketräning
Lördag - styrketräning/löpband

Nej men titta nu har jag ju plötsligt skrivit upp ett kortsiktigt (tränings)mål för nästa vecka och det var ju inte så svårt.

See you soon

2 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Det räcker gott att göra upp mål för en vecka i taget :)Själv har jag inte ens kommit så långt.. Men det kanske finns hopp ;)

Kram

Miss M sa...

*S* trodde bara det var jag som var sjukligt intresserad utav Brysselkål, skönt att veta att man inte är ensam ;)

Ha en bra start på veckan! Kram