tisdag 24 november 2009

Ny på jobbet...

...efter en veckas upplärning så är jag nu helt plötsligt ny på jobbet och det känns mestadels kul. Lite konstigt också men snart är jag "gammal i gamet" igen. Under mina snart 12 år på företaget så har det med jämna mellanrum skett någon förändring och mina arbetsuppgifter har dessutom skiftat ungefär vartannat år. Jag trivs jättebra och jag har många mycket trevliga kollegor - känner mig lyckligt lottad!

Tiden flyger iväg och på söndag är det första advent igen. Dags för många stakar och en massa ljus, skadar inte i dessa mörka tider.

Men var det inte precis sommar? Vart tog hösten vägen?

Jaja inte mycket att fundera på för snart är det ju sommar igen...

See you soon

3 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Antar att det är hösten som regnat bort ;)

Lite sol skulle vara gott nu..

Kram

mon amie sa...

Du smittar av dig med ditt positiva sätt Sofie. Tack!

Kram

Sofie sa...

Pernilla, visst saknar vi solen och vi får hoppas att det blir en vacker och solig vinterdag snart....

Mon amie, vad roligt att jag smittar på ett positivt sätt, känner ibland mig lite mörk i min skrift så det är skönt att du upplever det tvärtom....

Kramar till er båda ; )