söndag 22 november 2009

Sköna söndag

Tycker att hösten och vintern är sköna årstider som tillåter härliga innedagar med lite aktivitet.

Idag har jag varit en typisk sådan dag och jag har varit ute så lite som möjligt, endast två promenader med hunden, och då i regn. Inte något nytt iofs då regnet i princip har fallit på mig nästan varje gång jag stuckit ut näsan den gångna veckan.

Vi tände en brasa i eftermiddags och den har stadigt gjort huset riktigt varmt och nu är det nästan outhärdligt, till och med hunden suckar.

På väg hem från Norge i fredags så såg jag en tjej med en så fin & mysig brun "mjukisklänning". Frågade henne om den möjligtvis var en Odd Molly men det var det inte utan det var ChillNorway. Jag skulle väldans gärna vilja få tag på en...men efter en hel del sökande på nätet så har jag nu insett att jag får hålla mig till tåls till nästa Norge resa.

Trånar även efter ett halssmycke från Bjørg, det är en ring med texten "Keep smiling it makes people wonder what you re up to".

Annars är jag nöjd med livet & min sköna söndag och jag längtar redan till nästa...

See you soon

3 kommentarer:

mon amie sa...

Härligt att du är nöjd med livet :) Vad synd att du inte kunde hitta klänningen någonstans men förhoppningsvis så hittar du den i Norge sen då . Kram

Sofie sa...

Ja, om jag har tur...och plånboken otur så finner jag klänningen...

Kramar ; )

Pernilla Hult sa...

Halssmycket kan Du ju skriva upp på önskelista från Tomte D ;)
Klänningen får Du shoppa nästa gång Du åker till grannlandet..

Låter som Ni haft en superskön söndag i mina öron :)

Kram