tisdag 17 november 2009

Så roligt med en award...

awardmissmnov09.jpg

Tack Pernilla för att jag fick denna award & för att jag därmed får dela med mig -

10 saker om mig


Jag är en solklar och självklar kräfta med hårt skal men mjukt inre...


...som älskar sås & gärna krämig...


...som inte tycker om frukt men älskar grönsaker...


...och som absolut inte gillar bråk, gnabb och tjuriga människor...


...och som är en optimistisk realist...


...som älskar livet som det är...


...och som gärna tar närbilder...


...och är ordningsam men långt i från pedant...


...som tyvärr är flygrädd men tillfrisknar långsamt...


...gillar att vara i trädgården dock utan gröna fingrar...


Nu vill jag ge denna trevliga award vidare till

Daniel, Jeckan & Allt möjligt och omöjligt


See you soon

6 kommentarer:

Jeckan sa...

Hello där Sofie! Jag hängde på "award-showen" =)
Krameli!

mon amie sa...

Kul att läsa tio saker om dig. Jag har också fått denna award och ska skriva mina i morgon. God afton!
Kram

Sofie sa...

Jessica, vad roligt - skall genast gå in o läsa...

Mon amie, visste ju det och ser framemot att läsa dina 10...

Godnatt kramar ; = )

Pernilla Hult sa...

Roligt att läsa Dina tio saker.. Mina kommer imorgon då jag bor på jobbet om kvällarna nu i början av veckan..

Ha det gott!

Kram

Allt möjligt och omöjligt sa...

Hej ! jag tackar för awarden men jag kan inte öppna den så jag vet inte vad det står :-(
Hoppas du har det bra i Oslo som är min födelsestad. Flyttade därifrån när jag var 18 år. Kram Eva

Miss M sa...

Intressant läsning =)
är också en och som är en optimistisk realist...och jag älskar att vara i trädgården men har gröna fingrar ;)

*kram*