tisdag 23 november 2010

Statusuppdatering

Nu är vintern i antågande även i de sydligaste delarna av vårt avlånga land och jag ser framför mig en lika hård vinter som förra året.

Försöker verkligen intala mig att det skall bli åtminstone lite mysigt med de kommande kalla och troligtvis vita månaderna med mycket varma kläder, kryddade elräkningar och innemys.

Man kan verkligen inte påstå att jag är aktiv på bloggen just nu och jag är beredd på att maken min kommer flytta mig från kolumnen med träningsbloggar....till blandade bloggar.

Nu är det ju "bara" gymmet som gäller och det tycker jag inte är så spännande att skriva om. Så med andra ord så kommer nog detta forum få en annan inriktning fram tills våren gör intåg.

När det blir varmare uteväder igen så är mitt mål att besöka supernaprapaten igen för att få rätt på löpsteget - dvs. börja om och göra rätt.

See you soon

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Gympass kan man skriva en massa skojigheter om! Spana in alla tekniker, personligheter och egenskaper så kommer du att få fullt med idéer. Jag brukar säga att gym och bassäng är en studie i psykologi. :-)

Sofie sa...

Hmmm...det har du iofs rätt i men frågan är bara om jag kan fånga upp alla dessa ingredienser på rätt sätt...

Om inte så får jag helt enkelt skriva om annat ; )

Kramar ; ) Sofie