tisdag 16 november 2010

Bra "passat"

Fick till ett riktigt bra pass på gymmet idag, hann med nästan alla maskinerna tre ggr och avslutade på crosstrainern. Svettigt värre må jag säga men mycket skönt!

Vaknade imorse med lätt värk i knä och höft och kände mig lite bedrövlig men det gör jag minsann inte nu!

Nu är jag på väg till äggmackor och mycket kvällsmys på liten tid...synd att man inte kan teleportera sig från gymmet till hemmets lugna vrå ; )


See you soon

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det blev ett bra pass.
Jag själv börjar komma i gammal god träningsrutin igen.

Det har varit en hemsk sommar och höst.
Vi ska separera.
Mitt beslut men otroligt jobbig ändå både känslomässigt och praktiskt med husförsäljning etc. Nu är det två veckor innan jag får egen lya och jag ser fram emot ett nytt liv med nya rutiner och möjligheter.
Förresten så tänkte jag på dig för ett tag sedan då jag blev bjuden på ahlgrens bilar.

Jag blir nog flitigare besökare vart efter.

Sofie sa...

Ojjojjoj vilka omvälvande händelser du går igenom. Förstår att det är mycket för dig att ta itu med och gå igenom.

Har förstått att du kommit tillbaka i dina träningsrutiner och det måste vara skönt att få avreagera sig och få ut lite....

Vad roligt att jag kom in i tankeverksamheten i samband med gott godisintag!

Sköt om dig & var rädd om dig!

Kramar Sofie

Maribella sa...

Bra tränat!!
Kör hårt!