söndag 14 november 2010

Mamma & jag - helg




Denna helgen har jag spenderat hos min fina mamma i de småländska skogarna och vi har haft det så mysigt!

Jag valde att åka upp just denna helgen eftersom kära maken skulle viga helgen till sin favoritsyssla och vad kan det vara ; )?

Han har varit ute och sprungit ett helt dygn och jag har i princip "bara" varit inne...detta då det regnat nästan hela tiden.

Detta är mitt första inlägg gjort från iphonen så jag vet inte hur det blir. Men läsbart bör det bli om än inte läsvärt ; )


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Gasverksgatan,Lund,Sverige

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Både läsbart och läsvärt! Härligt att du haft det bra medan maken roat sig. ;-)

Sofie sa...

Vad bra att det "gick" att läsa inlägget ; )!

Visst fick han roat sig ordentligt och jag fick kopplat av ordentligt....

Kramar Sofie