måndag 8 november 2010

Gott & blandat

Den gångna helgen var aktiv, social och mycket trevlig!

Den har innehållit styrketräning med mannen, löpträning med ett gäng mycket trevliga hurtbullar....

...kallbad utan bad, supergod linssoppa med tillhörande gott surdegsbröd...

...grillat kött, god glögg, en väldigt skön skogspromenad och mysig fika vid statarmuseet i Torup.


Har även hunnit med att städa, fått mannen min till att klättra på taket, plockat ner och upp ett antal tavlor och jag har även fått en lång stund i mitt mysiga maxihörn med min skönlitterära historiska bok om New York och den lite mer faktabetonade boken om samma stad...

See you soon

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Ser fram emot att få besöka Torup även om det kommer att vara en grå novemberdag...
Hoppas denna helgen blir lika härlig!

Sofie sa...

Jag hoppas solen kommer skina från klarblå himmel, när du kommer på besök, i såväl skog som stad....

Kramar Sofie