måndag 26 juli 2010

Måndag, segdag, löpdag

Arbetsdagen idag var ganska seg, kontoret tyst, telefonen tyst och mailtrafiken var sååå långsam. Detta gör mig så otroligt avslagen och jag var därför väldans glad för att jag uppbådade energi för att ge mig ut i skogen!

Egentligen stod det inte löpning på programmet idag men det blev lite ändrade planer igår och därför blev långpasset flyttat...

Det gick hur som helst riktigt bra och jag tog min runt milslingan 90 sekunder snabbare än sist. Inte någon större förbättring men tillräcklig för att jag skulle le när jag kom i "mål".

Återigen var det dags för Sommarprat i lurarna och idag lyssnade jag på Per Holknekt. Intressant och inte alls långtråkig att lyssna på utan det var snarare en inspirerande och imponerande man som tagit sig upp ur djupet flera gånger och som slutligen lyckats otroligt bra.

See you soon

4 kommentarer:

anneliten sa...

90 sekunder är väl en jättebra förbättring! Nästan 10 sekunder per km ju.

Sofie sa...

Ja det är ju sant och all förbättring är ju bättre än ingen alls... ; )

IngelaMollly sa...

Kanske vi kan byta jobb? ;-)

Sofie sa...

Molly, misstänker att du har stressiga dagar...och normalt sätt så har jag mer att göra oxå men sommarens tempo är ganska lågt... Byta jobb hade ju kunnat vara spännande iaf...

Sommarkramar ; )