lördag 24 juli 2010

Tiiiiidlöst

Nu har jag jobbat mig igenom första veckan efter semestern och det känns absolut helt okej. Och nej det är inte förnekelse utan det gör mig faktiskt ingenting att vara tillbaka!

Efter fyra helt perfekta veckor som vi fick fylla med allt eller inget och då inte vädret satte några käppar i hjulen så har jag fått ut precis det jag ville av semestern.

Däremot så känner jag att tiden inte räcker till, kvällarna är för korta och jag hinner inte med det jag vill. I tisdags till exempel så var jag på väg att hoppa över det planerade joggingpasset då jag faktiskt ju samtidigt ville "lapa" sol med en bok på trädäcket...men till slut så gav jag mig ändå ut på min runda iaf och fick ju faktiskt sol och värme samtidigt... Det där med att göra allt och inget när tiden inte är tillräcklig gör att man känner sig något otillräcklig.

Imorgon är det dags för veckans långpass och jag hoppas på samma sköna känsla som förra veckans pass gav. 9,5 km i skogen med sommarpratare i öronen är planen och jag hoppas att regnet håller sig väck...

See you soon

Inga kommentarer: