söndag 26 december 2010

Laddad!

Jag känner mig superladdad och sugen på att ge järnet vad gäller träningen. Vi skall öka upp våra träningskort så att vi även skall kunna gå på pass och power plate.

Det skiljer bara 60 kr för att få tillgång till allt och jag kan inte riktigt förstå varför vi har tränat i två år utan detta....men men bättre sent än aldrig.

Är inte så mycket för det där med nyårslöfte men måste nog ändå lägga ett inför nästa år och det är något som jag tjatat om förut men som jag dock inte lyckats riktigt med än....
Jag måste tänka mer på mig själv och gärna börja skämma bort mig själv mer. Det innebär inte att jag skall bli en shopaholic utan snarare tidsaholic och mysaholic.

Löftet blir alltså att jag nästa år skall ge mig själv mer egotid, ompysslande, träning och mys!

Idag fick jag till ett riktigt bra träningspass, inledde med styrketräning och avslutade med kondition uppdelat på rask backgång, crosstrainer och slutligen cykel. Tidsmässigt så blev det väl ca 40 min styrka och 45 min "rörelse".

Nästa veckans träning blir upprepning av ovan på tisdag och söndag samt Bosu på F&S på torsdag dvs. om inte det blir ett nytt snöoväder som sätter käppar i hjulen

See you soon

5 kommentarer:

Thomas sa...

Lycka till!
Låter som en bra investering;)

Maribella sa...

Kul! Vill höra hur power plate är sedan!
Kram och god fortsättning!

anneliten sa...

Att ge sig själv mer ego-tid - kan jag kopiera det nyårslöftet rakt av?

Powerplate är superbra - go for it!

Ingmarie sa...

Det där låter som dt absolut BÄSTA nyårslöftet ever! Go girl! När jag kommer sk ajag visa roliga grejer på "plattan". :-) KRAM

Sofie sa...

Thomas, ja en bättre investering får man ju leta efter...att ge sig själv det man behöver är ju en förutsättning för att man ska kunna ge andra...

Maribella, lovar rapportera mina feelings om power plate:andet. Önskar dig med en riktigt god fortsättning ; )!

Anneliten, du får väldans gärna kopiera löftet och jag hoppas och tror att vi kommer lyckas BRA! Har förstått på Ingmarie att power plate är super så jag ser mkt fram emot att testa!

Ingmarie, visst är det ett bra löfte och jag känner mig mycket bestämd om både det ena och det andra.... Tips på roliga grejer att göra på plattan tar jag gärna emot ; )!

Önskar er alla en riktigt GOD fortsättning och ett GOTT NYTT ÅR!

Kramar Sofie