lördag 15 augusti 2009

Ösa & Pösa

Mannen min, är iväg och springer Prinsens Minne (halvmara) och jag hoppas och håller tummarna för att hans knä inte bråkar med honom.
Han bara springer och springer, lite Forrest Gump varning o
ch jag beundrar verkligen hans inställning och envishet.

Han lägger verkligen in slutstöten i träningen inför sitt livs första maratonlopp i november. Han är underbar och lite galen och han har nu fått för sig att han skall anmäla mig till Sydkustloppet till våren.

Jag vägrar så klart, var
för skulle jag vilja springa 2,1 mil...jag får väl börja med att klara Yddingeloppet på 6 km. Visst man skall ha mål men....

Idag hade jag ju tänkt att jag skulle ut och springa men jag är inte så entusiastisk att jag vill göra det när regnet öser ner. Nej då föredrar jag att sitta inne i soffan med en kopp kaffe och mysa istället. Men imorgon då skall det bli av dvs. om det inte regnar så mycket. Lite lätt duggregn går jag med på och skulle det börja medan jag håller på så gör det inget men....


Idag är det kalas, mitt goa kusinbarn K skall fira sin trettonde födelsedag. Det skulle bli ett brännbollskalas men frågan är om det inte blir ett inomhuskalas istället. Så tråkigt för honom ; ) och oss också för den delen.

See you soon

Inga kommentarer: