måndag 10 augusti 2009

Tränad & klippt

Jag tog mig igenom min jogga/löpa/gå träning igår, 3,5 km 3 varv runt Torups slott, och jag är ganska nöjd. Valet av runda gjorde att jag slapp alla de jobbiga backarna som är inne i skogen och fick till och med se något som såg ut som stora getter.

Är lite sur på mig själv för att jag inte är mer envis
det vill säga att jag börjar gå innan jag verkligen behöver det men det är väl det som är intervall träning, eller? Mannen min, har sagt att jag måste träna hjärnan och att jag slutligen kommer att kunna springa ihållande... Jag ser framemot detta och tills dess så är jag fortsatt imponerad av alla som springer både långt och kort! Jag tycker inte att det är lika tråkigt som tidigare och jag tror att Ipod:en har en positiv inverkan. Igår berättade ju Lance Armstrong för mig när jag var klar att det var min längsta distans hittentills och det vill man ju höra igen även om det nog tar ett tag innan det sker. En annorlunda morot att springa efter onekligen.

Ikväll har jag varit på gymmet och gjort av med lite energi och därefter bar det av till frisören för att bli av med lite hår. Efter förra frisörbesöket i Mora med påföljd raggarklipp så var jag sugen på att bli av med nackhåret och få en ganska kort frisyr.

Men det slutade med att jag ändå har frisshåret i nacken men nu i bättre harmoni än sist.

See you soon

Inga kommentarer: