måndag 20 augusti 2012

Long time....

Nämen, nu är det väl ändå dags för ett inlägg på denna väldigt stilla plats!? Har gått många månader då


jag inte har haft minsta uns av energi eller lust för att sätta mig och skriva och det har ju en hel del att göra med att jag sitter vid datorn hela dagarna.

Men nu så fick jag plötsligt ett ryck och kände att bättre ett litet inlägg än inget alls.

Vad har då hänt sen sist? Ja, det är ju ganska mycket men jag är rätt så säker på att de flesta faktiskt redan vet då de säkert följer kära makens blogg som ju uppdateras sisådär 100% bättre än min :-)

Vad gäller mål, välmående osv så har det varit ett antal bra månader. Jag har hållit min vikt och ligger därmed kvar på 65 kg vilket är 13 kg ifrån samma tid förra året.

Jag springer mycket och desto snabbare än jag gjorde förra hösten. Satte mål inför Malmömilen att jag skulle komma in under 1 h och kom in 8 sekunder därifrån. Ansåg därmed det målet som avklarat och togs sats mot nästa....vilket är 55 min på milen på Trelleborgsloppet på lördag ;-)

Har tränat för detta sen början av juli med tre pass i veckan och det SKA gå vägen! Men jag erkänner jag är nervös....och har lätt ångest.

See you sooner or later

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Sara sa...

Det kommer att gå utmärkt, du har blivit riktigt stark och snabb! Och skulle det inte gå så är du lika bra ändå :)Och lite nervös ska man vara - det förbereder kroppen på att springa snabbt, så det så!

Anna (Orka mera) sa...

Ahhh, är det trelleborg på lördag??? Nu blev jag ju sugen... Mycket bra jobbat med vikt och träning! Du kommer krossa ditt pb på lördag!