måndag 14 februari 2011

Vilja & Klara

Som två envisa och högljudda tvillingar ljuder de två orden i mitt huvud;

VILJA & KLARA

Jag vill och skall klara
de närmaste veckornas STORA utmaning och jag ser med
skräckblandad spänning fram emot åt vilket håll livet skall gå
(eller jogga eller cykla......)

Lever i ovisshet, oklarhet och osäkerhet
men försöker vara lugn, hoppfull och optimistisk!

---------------------

Efter en superduper trevlig och skön helg med härliga människor, god mat och bra träning så känner jag mig fylld av kraft, energi och inre styrka.

Minuset i helgen var att inte härliga Ingmarie kom ner från huvudstaden men jag hoppas innerligt att DU väldigt snart lyckas ta dig ner till Skåneland och att våren snarast gör intåg med STORA steg så att vädret inte sätter några fler käppar i hjulen.

See you soon

7 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Du är härlig Sofie!

Tack för en underbar helg och för all den goda maten du bjöd på:)

Kram Katarina

Ingmarie sa...

Nästa gång GÅR jag om det ska behövas. Jag LÄNGTAR ju efter att träffa dig igen underbara fina Sofie!

Sofie sa...

Katarina, jisses tänk vad tiden går och nu är det helg igen... Tack själv för en superhelg med din inverkan och medverkan ; ) Roligt att maten smakade bra!

Ingmarie, ja nästa gång får du nog satsa på dina egna fötter för de tar dig nog hur långt som helst ; ) Men om inte annat, i slutet av april då är det ju våååååår och ingen snö kan väl komma då....

Kramar till er ; )

Annika sa...

Måste få sända en massa kramar!!

Staffan sa...

Hej Sofie, jag läste imorse ett fantastiskt fint inlägg hos maken din! Vi träffades på Stockholm Marathon 2010 och har mycket kontakt via bloggarna!

Jag vill bara önska ett stort lycka till och hoppas att allt går jättebra nu framåt, håller tummarna hårt för er!!!

Mvh
Staffan

Sofie sa...

Annika, tack för dina kramar som kommer vid rätt tillfälle!

Staffan, visst var det ett fantastiskt inlägg Daniel skrev. Tack för ditt lycka till och jag hoppas att du får rätt i att allt kommer gå bra! STORT tack också för att du håller tummarna, vi kan behöva alla tummar....

Kramar Sofie

Helena sa...

Hej Sofie!
Sent omsider har jag hittat till din blogg... Sitter och läser och förundras över dina alltigenom kloka ord.
Önskar dig och Daniel fortsatt lycka på vägen nu, det här kommer gå bra!
Nu är ni nere i värmen, njut och bara ha det gott!

Kram Helena