torsdag 10 september 2009

Mål

Önskar att jag hade lite av det som mannen i mitt liv har, dvs. målmedvetenhet och envishet. Jag är så imponerad av honom och hans träningsupplägg. Igår plågade han löpbandet i typ en timme och det var inte det värsta även om det hade varit illa nog för mig...han hade grymma intervaller på 400 m och då ven det kraftfullt i lokalen.

Jag har varit ute och rört på benen ett antal gånger nu och skall ut ikväll igen. Det där Yddingeloppet i slutet av oktober måste jag klara av och sen sista målet för hösten är ju att klara av morgonjoggar med mannen i Central park i november.


Känner att min kondition förbättras sakta och det är ju bra...


Innan jag ger mig ut så kan jag tänka att det skall väl inte vara så svårt att springa en viss sträcka (det handlar alltså som mest om 3,5 km) och jag ser framför mig hur jag springer utan avbrott i bra hastighet. En positiv affirmation som skall bli verklighet snart!


See you soon

Inga kommentarer: