lördag 24 mars 2012

Nu sååååå....

Nu har vi fått vårt förmedlingsbeslut från orga
nisationen och vi kan nu sätta igång med vår ansökan till Kina.

Skönt nog så har vi redan väldigt mycket av de papper/handlingar som krävs så jag tror inte det kommer ta så lång tid att färdigställa den.

Det som behövs är nu bland annat arbetsgivarintyg, foton och ett brev riktat till Kina med våra intentioner och löften. När allt är insamlat så skall det till översättning, Notarius publicus osv.

Såååå himla härligt - nu är vi på G
och nu såååå kör vi igång på allvar.

Det är VÅR tur nu, så är det bara!

See you soon

6 kommentarer:

anneliten sa...

Så himla underbart! Att ni ska bli föräldrar!

Själv kämpar jag med känslor runt att ett av mina barn nu är vuxet. Jag har svårare att släppa taget än jag trodde och jag sörjer faktiskt. Men dit är det långt för dig.

Sara sa...

Det är underbart! Jag är så oerhört glad för er skull! Stora kramar

Thomas sa...

Visst är det er tur!
Kör hårt!
Kram!

Unknown sa...

Japp! Nu ÄR det er tur! Kör så det ryker! KRAM

Unknown sa...

Det ovan var från mig...

/Sofia B

Sofie sa...

Bästa Anneliten, visst är det underbart att det äntligen är vår tur : ) Förstår att du genomgår en märklig tid med barn som blir vuxen...

Fina Sara, tack för dina ord och för att du gläds med oss. Vi ser fram emot att ha dig som husvakt : )

Gode Thomas, lovar köra på för fullt för att vi skall bli klara med vår ansökan så att "vår tur" kommer snart, vi har ju väntat läääänge nu...

Härliga Sofia, tack för dina ord och kram. Kommer köra så det ryker och är i full gång med att göra allt vi kan här och nu. Därefter får vi snällt väääänta lite till på barnbeskedet....

Kramar till er alla : )